Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

marți, 2 martie 2010

Prietena din tara de sus

Ma pregateam sa meditez si tocmai cand voiam sa inchid telefonul a sunat Siana,
prietena mea din tara de sus...
-Am atatea emotii, nu stiu cum sa fac, sunt chiar speriata...!
-Ce s-a intamplat Siana?
-Ti-am povestit de iubitul meu virtual, imi raspunse cu voce precipitata Siana, a
venit timpul sa il cunosc, sa il intalnesc...
-Minunat, nu asta-ti doreai atat de intens ?
-Ba da, dar ,cunosti problema...si...lucrurile au evoluat, m-a cucerit, il iubesc
mult si il doresc...imboboceste in mine dorinta si ma tem...
Da, imi amintesc de noptile lungi in care , cu sinceritate trista , amara, Siana imi povestise de injumatatirea ei. Se repliase repede... iubea mult, iubea florile, iarba, animalele, norii, soarele, stelele, luna, ploaia, copiii, zambetele, marea, intreaga planeta, toata creatia, dar iubea doar cu etajele sale superioare, trecusera ani de cand era doar un suflet , nu si femeie...Era fericita asa, spunea ca acea energie nerisipita o ajuta sa sublimeze grosierul inconjurator, sa creeze . La inceput am incercat s-o conving ca nu era calea cea buna, apoi vazind armonia din ea si din jurul ei, m-am bucurat si eu alaturi de ea. Totul incepuse cu o disfunctie hormonala, si ceea ce pe alta ar fi daramat-o, pe ea , dupa ce-si intelesese problema si se acceptase asa, o facuse mai puternica, mai radioasa. O admirasem. Imi amintesc cum vorbise indelung corpului ei, cum il invatase , il intelesese si cum reusea sa-l bucure intens, si asa, in noua lui stare. Isi incorporase problemele, primite fara a le cere, le facuse parte din ea si nu mai existau.
Eram si eu incurcata, nu stiam ce sfat sa ii dau..
-Da-mi un ragaz, lasa-ma sa-l accesez pe Klar, ingerul meu sfatuitor...
Am ramas o vreme asa, coplesita de tot ce auzisem, apoi l-am invocat pe Klar,
el vedea totul mai clar si gasea mereu un sfat bun.
-As avea nevoie de date mai multe,... sa inteleg ca si-a trezit si etajul inferior?
spuse Klar.
-Da, chiar s-a si speriat la primul fior, nu-l recunostea...
-Minunat, atunci nu exista nicio bariera reala, doar una psihica, autoimpusa, si
aceasta se poate remedia usor. Spune-i prietenei tale sa-si asculte inima si cu mintea si cu trupul, sa nu se teama, de ea , in primul rand, sa fie intreaga, sa-si traiasca fericirea plenar ! Si sa vorbeasca, sa spuna ce simte, sa nu se ascunda dupa false pudori ,
nu-si au rostul in iubire ! Iubirea e darul de pret pe care doar oamenii speciali il primesc.
Bucuroasa i-am relatat Sianei povata lui Klar.
-Stiu ,si eu m-am gandit,dar ma intreb daca voi putea imediat, daca nu voi fi prea
speriata si nu ma voi inhiba, daca voi trece usor peste jena, stii, nu mai sunt cum
eram...a trecut atat de mult timp...
-Klar a mai spus ca, sigur, din descrierea pe care i-o faci, omul acesta , e un om bun
si , daca te iubeste, va avea rabdare, te va intelege si te va ajuta sa fii iar tu, sa va bucurati unul de altul. Sa nu te intrebi, sa nu despici firul in patru, ci, simplu –simti, traieste clipa ! Ai imaginatie bogata, ca mine, cum nu reusesti sa-ti vezi implinirea, eu o vad? ! – i-am mai spus prietenei mele cantonate in tara de sus...
Inchideam fericita telefonul si parca vedeam ingerul fericirii pe care Siana tocmai
se pregatea sa-l primeasca...atunci m-am gandit ca era bine sa o invit, din cand in cand, pe Siana, la mine, in tara de jos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu