Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

joi, 21 aprilie 2022

Cât o mie de rochii

Cât o mie de rochii Nu am prea multe rochii, Doar câteva. Metamorfozez câte una Cu o eșarfă, Un braț însoțitor. Schimb accesoriile…des Ca să nu se simtă Golul Din garderoba mea. Inocentă și pură, Am sosit într-o rochie albă, Dăruită de îngeri. Părinții mi-au făurit Rochița verde, Rochia plină de speranțe, Clocotind de energie. Am primit apoi O rochiță roșie, Magnet pentru emoții, Iubire, trăiri intense. Curând mi-a plăcut Una galbenă. Îmbrăcată cu ea Sorbeam pofticioasă Cunoaștere și distracție, Ba chiar gelozie. La o vreme, puțin obosită, Mi-am dorit una albastră, Aducătoare de liniște, De încredere, Responsabilitate. Am trecut rapid în revistă Toate culorile, Nu am pierdut nimic. Culorile primare S-au împrietenit Cu cele secundare, Le-au chemat pe terțiare, Pe complementare, M-au bucurat pe rând. Auriul s-a instalat triunfal Pe viața mea. Tocmai mă credeam Eliberată de griji Când am primit, Fără să comand, Rochia neagră. Era grea, dar purtând-o Am devenit puternică, M-am autodisciplinat, Mi-am înbrăcat durerea Într-o încredere elegantă. Mă plictisisem de atâtea rochii, Nu-mi mai doream altele Când, nu știu cine, Nu știu de ce, Te-a însărcinat Să-mi aduci Rochia curcubeu. Vechile rochii, Franjurate, destrămate, Au primit-o curioase, Ca pe supremul panaceu. Împrumutau toate Chef de viață, culori, Fericire fără de vină. Rochia curcubeu Nu avea nevoie De accesorii. De ce se ascunde curierul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu